Després de l’experiència dels últims dos anys, el Museu Paleontològic d’Elx (MUPE) ha posat en marxa la tercera edició del concurs fotogràfic “Capturant el passat”. Es tracta d’una iniciativa emmarcada en la III Setmana Cultural del MUPE i vinculada a la recent celebració de la Museum Week, un esdeveniment internacional de divulgació digital de la cultura, que compta amb la col·laboració de la UNESCO.
Les fotografies, que ja s’estan rebent, han de tindre com a protagonista la geologia de l’entorn d’Elx i voltants, però també poden ser fòssils del museu, un fòssil que aparega en una roca ornamental de la ciutat o un paisatge on es puga apreciar la geologia.

Cada participant podrà presentar dues fotografies, estant tota la informació en la web del museu i amb un termini que culmina diumenge que ve 19 de juliol.
La iniciativa pretén potenciar la geodiversidad del terme municipal d’Elx i buscar la participació ciutadana. A més, compta amb la col·laboració de la Diputació d’Alacant gràcies a la “Convocatòria de subvencions a Fundacions i a altres entitats sense fi de lucre d’Alacant”, per a la realització d’activitats culturals 2026, de la qual, la Fundació Cidaris, entitat gestora del MUPE, ha sigut beneficiària.

Comentarios